söndag 20 december 2009

jullov


har inte skrivit på länge, igen. men jag har inte hunnit elr orkat riktit, söndag.. tråkit ? men det är iaf jullov :)) fast man kmr förståss sakna de man inte ser under lovet :/ igår var det först julfest och sedan for jag och lotta till kokkola och julhandlade :) man kan då inte seja annat en att jag hade otur ! och till sist smittade det av sig på lotta, jag hade krossat en spegel på morgonen så det förklarade allt.. jag har aldrig trott på sånt där men om jag kollar på allt som hände igår får jag nog börja fundeera :o men sen senare på kvällen firade vi marie :) där var det som vanlitg plus att maria,kia,viktor och jean kom dit :) ursäkta om jag stavade namnen fel. hoppas de kommer fler gånger till krombi och hälsar på :) vid maries åt vi tårta och paj och sedan hade pojkarna nåt kex krig elr nåt som jag på nåt underligt vis blev inblandad i :'D sedan kollade vi robinson och så kom matti dit en stund. åkte sedan hem redan något över 11 för jag var helt slut :S när jag kom hem var det sköönt att krypa ner under täcket och inte göra nånting ! idag har jag julstädat rummet i en och en halvtimme ! hjälp, det behövdes verkligen.. så nu är det städat och fint :) har faktist lite mera julstämning nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar